perjantai 17. tammikuuta 2014

End of chapter 2013, Start of chapter 2014

IMG_0388 IMG_0401 IMG_0398 IMG_0381 IMG_0399 IMG_0389 IMG_0400 IMG_0397 IMG_0013 IMG_0396 IMG_0395 IMG_0392 IMG_0393 IMG_0394 IMG_0390 IMG_0391


Moikka! Nyt on koulut alkanu ja palattu arkeen. Ja nyt on vuosi 2014!! Viime vuosi oli kyllä uskomaton ja ihana ja toivottavasti tästä vuodesta tulee myös.

No asiasta toiseen... Loman viimeinen viikko meni todella nopeaa. Uusi vuosi sujui tosi hyvin. Meillä oli tuparit samaan aikaan (kuin uv) joten porukkaa oli paljon! Oli ihana jutella vanhojen kuin uusienkin tuttujen kanssa. Me nuoret pelattiin yhdessä aliasta ja muistan vaan kuinka paljon me naurettiin! Sain joululahjaksi ton mustan swing dressin joka on tosi mukava ja nätti päällä. Halusin muutenkin laittaa vähä rennommann asun. Mulla oli kyllä super mukavaa ja en ois voinu pyytää parempaa vuoden lopetusta:)


Heti uuden vuoden jälkeen, 1.tammikuuta, lähdin parhaan kaverini kanssa heidän mökille Rukalle laskettelemaan. Oli kiva lomalla ottaa kunnolla irti ja käydä syömässä,keilaamassa ja tietysti lasketella! Itse jopa koitin lumilautailua joka oli yllättävän vaativaa mutta eiköhän se siitä pikkuhiljaa parane:) Pakko sanoa että loma oli kyllä aivan hullun kiva ja olisin vielä voinut olla jonkin aikaa lomalla! Mutta on se kiva taas päästä treenailemaan ja kouluun. Nyt vaan pitää keskittyä kouluun, että varmasti pääsen sinne lukioon mihin haluan! 

See ya!!xoxo




maanantai 30. joulukuuta 2013

What a day

IMG_9714IMG_9713IMG_9715IMG_9712IMG_9710IMG_9711 IMG_9708IMG_9703IMG_9702IMG_9718

Näin joulun jälkeen tuli taas omaan rahalippaaseen jonkin verran rahaa ja oli pakko mennä käymään alennusmyynneissä. Sopivasti mun ystävä ja hänen serkku palasivat Rukan reissulta ja lähtivät mukaan kattelemaan että löytyiskö mitään. Ja kyllähän sitä näytti löytyvän!

Tänään minulla oli päällä uusi villakangastakki stockalta. Oikea hinta takille oli 200€ mutta onneksi oli alennusmyynnit ja saimme sen paljon halvemmalla! Käytiin tyttöjen kanssa kahvilla mun lemppari kahvilassa Robert's Coffeessa. Itse otin taas kerran frozen yogurtia. Siinäpä sitä vähän aikaa juteltiin kunnes otettii jalat alle ja lähettiin kierteleen kauppoja. Clas ohlsonilta tuli mukaan uudet kuulokkeet ja tuoksukynttilä. Kynttilä maksoi noin 2€ ja aluksi en uskonut silmiäni, koska yleensä lasipurkissa olevat tuoksukynttilät maksavat vaikka kuinka paljon. Happy Plugsin kuulokkeet olivat 30€ , toivottavasti on hyvät koska minulla on viimeisen vuoden aikana mennyt 4 kuulokkeet rikki... hups! H&M:llä oli ehkä suurimmat alet niin päätettiin sielläkin käydä vaikka porukkaa oli paljon. Itse tarvitsin valkoisen T-paidan (3€), koska entiseen on jo sen verran pinttynyt lika että sopii vain yöpaidaksi. Tätä neon vihreää laukkua olen himoinnut vaikka kuinka kauan ja viimeinkin sen hinta oli tippunut 7€. Tätä laukkua olen halunnut varsinkin kesäkäyttöön.

Tämä vuosi on ollut niin uskomaton. Minulle on tapahtunut vaikka mitä ihania asioita; päässyt MM-kisoihin, käynyt rippikoulun, voittanut hopeaa SM-kisoissa , Qstock, tavannut uusia tuttavuuksia, tanssinut laivalla, päässyt mukaan uusiin ja hienoihin juttuihin ja tottakai.. Aloitin blogin! Tämä vuosi on kyllä ollut ikimuistonen mutta en malta oottaa vuotta 2014. Mutta nyt meen kattomaan elokuvaa ja syömään iltapalaa. Hyvää yötä ja viettäkää railakas uusi vuosi!

keskiviikko 25. joulukuuta 2013

Holly Jolly Christmas

IMG_9397IMG_9392 IMG_9396IMG_9393IMG_9554IMG_9555 IMG_9540IMG_9543 IMG_9549IMG_9551 IMG_9544IMG_9547

Heipä hei! Mulla  joulu sujui oikein mukavasti ihanien ihmisten seurassa. Maanantaina koristeltiin kuusi, laitettiin lahjat kuusen alle ja katottiin joulu elokuva (Paha pukki), joka oli kyllä tosi hauska Amerikkalainen elokuva. Tiistaina aamulla katottiin siskon kanssa Joulupukin kuumalinjaa, jonka jälkeen päätin leipasta pipareita. Tottakai perinteitä kunnioittaen piti katsoa vanha ja uusi lumiukko. Päivällä lähdettiin kohti isovanhempien taloa ja syötiin siellä täyttävä ja maukas jouluateria. Illemmalla suunnattiin takaisin meille ja avattiin lahjat. Sain vaikka mitä ihania lahjoja! mikään lahja ei ollu turha vaan kaikki oli sellasia mitä tarvitsin tai halusin. Eniten yllätyin tuosta Guessin lompakosta, koska en ollu ees pyytänyt mutta äiti kyllä oli osannut valita aivan oikean:) Mulla oli kyllä ihana joulu ja toivottavasti teilläki oli. Hyvää loman jatkoa teille!

lauantai 21. joulukuuta 2013

It's Christmas time!

Pitkästä aikaa! Meillä on täällä Oulussa alkanu tänään loma, jota on kyllä kaivattu niin paljon. Joulu on ihan käsillä ja kaikki ostelee paniikissa viimeisiä lahjoja. Itse olen ostanut lahjat mitä on pitänytkin ajoissa. Itselläni oli ongelmana löytää kivoja ja käytännölisiä lahjoja ystäville, koska kaikki ovat niin erilaisia niin sitä piti ympäri Oulua juosta! No nyt on lahjat ostettu ja myös paketoitu. Päätin sitten tähän postaukseen kertoa, mitä mulle oikein kuuluu ja mitä oikeen oon tehny tällä viikolla:)

Täällä viikolla kävin ostamassa lahjoja ystäville. Lahjoja on joskus todella hankala löytää.. Sen takia minulla meni aika kauan, kunnes keksin oikeanlaisia lahjoja. Tärkeintä vain on, että lahjaa on mietitty ja siihen on kuitenkin käytetty aikaa. Itse pidän lahjoista joissa on tärkeä ajatus. Heti kun olin saanut kavereiden paketit paketoitua, pyysin äitiltä lahjoja joita voisin paketoida. Minusta on ihana näin jouluna paketoida lahjoja, kuunella joululauluja ja juoda lämmintä kaakaota. Kävin myös Siirin kanssa kahvillla Coffarissa. Minä otin kaakaota ja keksin. Juteltiin niitä ja näitä ja käytiin myös ostamassa mulle uudet mustat farkut, koska vanhohin oli taas tullut reikä. Oon huomannu, että ginatricotissa on tosi hyviä farkkuja jotka ei oo edes niin kalliita. Ja mulla noita mustia farkkuja menee aika monta vuodessa niin on ihan hyvä, että ei oo mitään super kalliita.
IMG_9355IMG_9356IMG_9358IMG_9354

Tällä viikolla meillä oli myös oppilasnäytökset. Siellä oli paljon hienoja esityksiä ja mulla ainakin oli hirmu hauskaa. Mulla oli vaan kolme esitystä tänä vuonna, mutta oli ihan kiva olla näin välillä rauhassa ja katsella muittenkin esityksiä.IMG_9323IMG_9359

Mulle loppujen lopuksi kuuluu hyvää ja en malta oottaa jouluaattoa. Enään kolme päivää siihenki! Mun mielestä on ihana katsella kaikkia lempi jouluelokuvia, kuten The Grinch, The Christmas Carol tai The Elf. Tai kuunella lemppari joulubiisejä. Vihdoinki saa levätä ja kerätä voimia.
Hyviä jouluja kaikille ja pitääkää levollinen loma, että jaksatte palata takaisin arkeen!

torstai 21. marraskuuta 2013

Great week

Hei taas! Mulla on ollu huippu viikko TET:sä mun entisessä tarhassa ja tää viikko on menny aivan liian nopiaa. On ollu tosi kiva työskennellä tarhassa, varsinki koska oon itekki joskus ollu siellä. Me ei olla ees tehty mitään kovin rankkaa työtä siellä ja sain vielä tehä kaiken lisäksi niille lapsille tanssi esityksen niiden joulujuhlaan. Niin siistiä!

Ja varmaa moni tietää että The Hunger Games: Catching Fire -elokuva tuli eilen Suomessa ensi-iltaan, ja se oli NIIN hyvä!! Siis oon lukenut kaikki kirjat ja kannattaa lukea, koska ne avaa asioita tosi paljon ja ne kirjat on niin hyviä että ite luin jokasen kirjan päivässä :D Mutta siis elokuva on toteutettu valkokankaalle todella hienosti. Näyttelijät, musiikki, käsikirjotus ja kaikki on niin hyvin tehty ja valittu, että minun mielestä Catching Fire oli jopa ykkös osaa parempi! Käykää kattoo se elokuva, nimittäi se oli niin hyvä että en tiiä miten jaksan oottaa seuraavaa osaa, joka tulee vasta vuoden päästä!

Catching-Fire-Wallpapers-catching-fire-movie-33312389-1280-800
 
Tänään kävin sitten vähä kattomassa mitä kaupoista löytyy. Ja löysin Gina Tricot ALE:sta pari kivaa juttua. Ensimmäisenä löysin cosy socks (5,95 €) jotka on tosi kivat talvella, nimittäin ne on tosi pehmeät ja tosi lämpimät. So lovely! Siinä paketissa oli kahet sukat toiset on tummansiniset ja toiset valkoset joissa on siniset tähdet sivuissa. Sitten löysin tummansinisen sweatshirt:n (5€)  joka on mukava päällä ja näyttää hyvältä.

IMG_8192 IMG_8190 IMG_8191 IMG_8188

sunnuntai 17. marraskuuta 2013

My Saturday

Hellouu! Viikonloppu meni niin nopiaa taas ohi että huh huh... Mutta onneksi ens viikolla mulla ei oo koulua, koska meillä on TET viikko nii voi unohtaa kaikki turhat koulu jutut ja tehä muuta mukavaa. Mun lauantai oli kyllä niin täynnä elämää!
Elikkäs oma lauantai aamu alko reeneillä... :D Meillä on joka lauantaina yhdistyksen järjestämä vuoro missä me saahaan tehä mitä vaan. Tällä kertaa tehtiin ''Girls vs Boys'', jossa tytöt ja pojat teki oman tanssi esityksen ja sen jälkeen ne esitettiin kaikille. Esitys tehtiin Busta Rhymesin-Watch ya mouth biisiin ja jos nyt näin itse sanon olin todella ylpeä meidän ryhmäläisistä että he tekivät niin hyvää työtä! IMG_7986

Illemmalla menimme äitini ja siskoni kanssa syntymäpäiville ravintola Puistolaan. Ruoka oli tosi hyvää ja  ei seurastakaan voi valittaa! Synttäreiden jälkeen minä ja minun paras kaverini lähdimme hoitamaan serkkuani vähäksi aikaa jonka jälkeen kävelimme meille. Valvottiin aika myöhään, nimittäin ensimmäisenä yritimme 10 minuuttia avata alkoholitonta shampanja pulloa ja lopulta saimme sen saksilla auki... juuu. No katottiin Paranormal Activity 4 ja sen jälkeen tehtiin ruokaa. Ei se ruuankaan teko nyt ihan onnistunu, kun toinen yrittää twerkata ja toinen nauraa lattialla. No loppu ilta vietettiin youtubessa niin, että laitoimme randomilla jonkun kirjaimen ja ihan sama kuka artisti sieltä tuli niin lauloimme sen laulun ja videoimme samalla kaiken. Pakko sanoa että nauroin aamulla yhtä paljon niille videoille kuin ilalla laulaessa. Mun lauantaita ei Eino-myrsky ainakaan pilannu!

IMG_8111 IMG_8099