torstai 21. marraskuuta 2013

Great week

Hei taas! Mulla on ollu huippu viikko TET:sä mun entisessä tarhassa ja tää viikko on menny aivan liian nopiaa. On ollu tosi kiva työskennellä tarhassa, varsinki koska oon itekki joskus ollu siellä. Me ei olla ees tehty mitään kovin rankkaa työtä siellä ja sain vielä tehä kaiken lisäksi niille lapsille tanssi esityksen niiden joulujuhlaan. Niin siistiä!

Ja varmaa moni tietää että The Hunger Games: Catching Fire -elokuva tuli eilen Suomessa ensi-iltaan, ja se oli NIIN hyvä!! Siis oon lukenut kaikki kirjat ja kannattaa lukea, koska ne avaa asioita tosi paljon ja ne kirjat on niin hyviä että ite luin jokasen kirjan päivässä :D Mutta siis elokuva on toteutettu valkokankaalle todella hienosti. Näyttelijät, musiikki, käsikirjotus ja kaikki on niin hyvin tehty ja valittu, että minun mielestä Catching Fire oli jopa ykkös osaa parempi! Käykää kattoo se elokuva, nimittäi se oli niin hyvä että en tiiä miten jaksan oottaa seuraavaa osaa, joka tulee vasta vuoden päästä!

Catching-Fire-Wallpapers-catching-fire-movie-33312389-1280-800
 
Tänään kävin sitten vähä kattomassa mitä kaupoista löytyy. Ja löysin Gina Tricot ALE:sta pari kivaa juttua. Ensimmäisenä löysin cosy socks (5,95 €) jotka on tosi kivat talvella, nimittäin ne on tosi pehmeät ja tosi lämpimät. So lovely! Siinä paketissa oli kahet sukat toiset on tummansiniset ja toiset valkoset joissa on siniset tähdet sivuissa. Sitten löysin tummansinisen sweatshirt:n (5€)  joka on mukava päällä ja näyttää hyvältä.

IMG_8192 IMG_8190 IMG_8191 IMG_8188

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti