torstai 21. marraskuuta 2013

Great week

Hei taas! Mulla on ollu huippu viikko TET:sä mun entisessä tarhassa ja tää viikko on menny aivan liian nopiaa. On ollu tosi kiva työskennellä tarhassa, varsinki koska oon itekki joskus ollu siellä. Me ei olla ees tehty mitään kovin rankkaa työtä siellä ja sain vielä tehä kaiken lisäksi niille lapsille tanssi esityksen niiden joulujuhlaan. Niin siistiä!

Ja varmaa moni tietää että The Hunger Games: Catching Fire -elokuva tuli eilen Suomessa ensi-iltaan, ja se oli NIIN hyvä!! Siis oon lukenut kaikki kirjat ja kannattaa lukea, koska ne avaa asioita tosi paljon ja ne kirjat on niin hyviä että ite luin jokasen kirjan päivässä :D Mutta siis elokuva on toteutettu valkokankaalle todella hienosti. Näyttelijät, musiikki, käsikirjotus ja kaikki on niin hyvin tehty ja valittu, että minun mielestä Catching Fire oli jopa ykkös osaa parempi! Käykää kattoo se elokuva, nimittäi se oli niin hyvä että en tiiä miten jaksan oottaa seuraavaa osaa, joka tulee vasta vuoden päästä!

Catching-Fire-Wallpapers-catching-fire-movie-33312389-1280-800
 
Tänään kävin sitten vähä kattomassa mitä kaupoista löytyy. Ja löysin Gina Tricot ALE:sta pari kivaa juttua. Ensimmäisenä löysin cosy socks (5,95 €) jotka on tosi kivat talvella, nimittäin ne on tosi pehmeät ja tosi lämpimät. So lovely! Siinä paketissa oli kahet sukat toiset on tummansiniset ja toiset valkoset joissa on siniset tähdet sivuissa. Sitten löysin tummansinisen sweatshirt:n (5€)  joka on mukava päällä ja näyttää hyvältä.

IMG_8192 IMG_8190 IMG_8191 IMG_8188

sunnuntai 17. marraskuuta 2013

My Saturday

Hellouu! Viikonloppu meni niin nopiaa taas ohi että huh huh... Mutta onneksi ens viikolla mulla ei oo koulua, koska meillä on TET viikko nii voi unohtaa kaikki turhat koulu jutut ja tehä muuta mukavaa. Mun lauantai oli kyllä niin täynnä elämää!
Elikkäs oma lauantai aamu alko reeneillä... :D Meillä on joka lauantaina yhdistyksen järjestämä vuoro missä me saahaan tehä mitä vaan. Tällä kertaa tehtiin ''Girls vs Boys'', jossa tytöt ja pojat teki oman tanssi esityksen ja sen jälkeen ne esitettiin kaikille. Esitys tehtiin Busta Rhymesin-Watch ya mouth biisiin ja jos nyt näin itse sanon olin todella ylpeä meidän ryhmäläisistä että he tekivät niin hyvää työtä! IMG_7986

Illemmalla menimme äitini ja siskoni kanssa syntymäpäiville ravintola Puistolaan. Ruoka oli tosi hyvää ja  ei seurastakaan voi valittaa! Synttäreiden jälkeen minä ja minun paras kaverini lähdimme hoitamaan serkkuani vähäksi aikaa jonka jälkeen kävelimme meille. Valvottiin aika myöhään, nimittäin ensimmäisenä yritimme 10 minuuttia avata alkoholitonta shampanja pulloa ja lopulta saimme sen saksilla auki... juuu. No katottiin Paranormal Activity 4 ja sen jälkeen tehtiin ruokaa. Ei se ruuankaan teko nyt ihan onnistunu, kun toinen yrittää twerkata ja toinen nauraa lattialla. No loppu ilta vietettiin youtubessa niin, että laitoimme randomilla jonkun kirjaimen ja ihan sama kuka artisti sieltä tuli niin lauloimme sen laulun ja videoimme samalla kaiken. Pakko sanoa että nauroin aamulla yhtä paljon niille videoille kuin ilalla laulaessa. Mun lauantaita ei Eino-myrsky ainakaan pilannu!

IMG_8111 IMG_8099

tiistai 12. marraskuuta 2013

Pamper evening

Joulu alkaa olla jo nurkan takana ja meilläkin oppilasnäytäkset lähenee koko ajan. Mullaki on niitä vapaa päiviä reeneistä sillon tällön ja sillon kun niitä on niin nautin kyllä löhöilystä tosi paljon!
Sillon kun mulla on vapaa päiviä tykkään pitää näin englanniksi sanottuna ''Pamper evening'', joka tarkoittaa hemmottelu iltaa. Kerron teille omia vinkkejä täydelliseen pamper eveningiin.


Näin synkkinä iltoina on ihana mennä saunaan rentoutumaan. Saunan jälkeen laitan aina mun lemppari vartalorasvaa Hollisterilta (Salana Beach). Vapaa päivinä on myös hyvä hoitaa ihoa:) Itse laitan kasvonaamion Freemanilta (mint&citron). Sitten kun se on kuivunut, pesen kasvoni ja otan loput epäpuhtaudet pois Cliniquen kasvovedellä. Kannattaa lopuksi laittaa kasvorasvaa, jotta iho kuitenkin pysyy pehmeänä ja sileänä. Tämän jälkeen laitan hiuksiini TRESemmen hiusöljyä ja vaalennettuihin osiin laitan TRESemmen lisäksi K-PAK joicon (protect&shine) seerumia. Sitten on kynsien vuoro! Valitsen sopivan värin ja lakkaan sormien kynnet kuin varpaittenkynnetkin:) Annan niitten kuivua jonka aikana katson lemppari sarjoja tai surffailen netissä. Kynsien kuivattua teen itselle iltapalaa ja teetä ja katson ohjelmia, luen kirjaa tai olen netissä.
IMG_7906 IMG_7912 IMG_7913 IMG_7915


Tässä on minun vinkkejä pamper eveningiin. Näitä on hyvä aina tehdä välillä, koska aina pitää olla aikaa myös itsellesi. Ainahan voit hemmotella itseäsi hyvien kavereiden kanssa samaan malliin:) Tässä oli nyt tämmönen pienehkö postaus. Joulua odotellessa...

lauantai 26. lokakuuta 2013

World Championships Copenhagen 2013

Matka kohti Kööpemhaminaa alkoi hyvin, vaikka joiltain puuttui matkavakuutus tai lentolupa. Ei tarvinnut kauaa odottaa Oulun lentokentällä kunnes jo päästiin koneeseen kohti Helsinkiä. Tätä ennen kylläkin jouduttiin odottamaan about 10-20 min. kiitoradalla, koska Tampereen lentokentällä oli tullut palohälytys ja ei ollut lupaa lähteä. Helsinkiin kun sitten päästiin, piti pienellä hopulla mennä portille josta lähti Köpiksen lento:) Vaikka olin vähän flunssassa otin finrexiä ja kahvia, laitoin kuulokkeet korville,lemppari biisit soimaa ja sitte jatkoin blogin kirjoittamista. Meillä oli aivan uskomattoman hyvä sää lentää ja oli kiva ottaa pari kuvaa koneesta! Köpikseen sitte ku saavuttii otettii juna ja mentiin keskustaan ja sieltä suoraan hotelliin. Kaikki alko jo siinä vaiheessa olemaan niin nälkäsiä, että oli pakko saaha ruokaa niin lähettii läheiseen Lidliin ostaan ilta- ja aamupalaa. Sitte syötiin, juteltii ja painuttii pehkuihin:) IMG_7156 IMG_7158 IMG_7161 Keskiviikkona oli ensimmäinen kisapäivä. Saatiin aamulla onneksi nukkua aika pitkään niin ei väsyttäny loppu päivästäkään paljoa! Sinä päivänä lapsilla oli soolot ja junnuilla duuot. Duuoja oli noin 84 että oli aika paljon. Illan päätteeksi käytiin syömässä tosi hyvässä ravintolassa ja askarteltiin kisa takkeihin "X" :) IMG_7184 IMG_7483 IMG_7484 Torstaina mulla oli soolo ja muokka. Muokka meillä meni tosi toosi hyvin, mutta siinä kävi sille että sääntöjen mukaan meidän intro oli liian pitkä ja jos oltas päästy next roundille meidät ois diskattu, jos ei oltas lyhennetty introa. Soolo on ollut tämän hetkisistä esityksistä kivoin tehä, koska sain ite näyttää mitä ossaan. Ja meidän valmentaja sano, että vedin soolon tosi hyvin. En päässyt jatkoon (meitä oli 100), mutta ei se kyllä haitannutkaan koska ensimmäisellä kerralla, kun olin tanssimassa nautin siitä niin paljon ja se oli niin ihanaa. Loput illasta katottiin battleja, jossa oli aivan huipppuja tanssioita! Illalla haettiin teetä "seven eleven:stä" ja sitten loppu ilta sujui surffailen netissä. Perjantain amulla ei ollu mitään, jotne katoin vaan kisoja:) IMG_7480 IMG_7481 Lauantaina lähin äitien kanssa shoppailemaan. Ensimmäisenä käveltiin yhteen pieneen kivan näköiseen paikkaan brunchille ja sitten mentiin ostoksille. Ostin vaikka mitä ihania vaatteita ja kynsilakkoja! Jopa löydettiin äitin kanssa abercrombie ja pitihän se käydä ottaa kuva abercombien mallin kanssa;) Sitten siinä viiden maissa mentiin maitten esittelyyn. Elikkä siellä esiteltiin kaikki maat jotka oli kilpailemassa, tuomaristo ja ihmiset jotka olivat tehneet sen mahdolliseksi. Se oli tosi siistiä, mulla ainakin oli huippu hauskaa:) IMG_7487 IMG_7486 IMG_7489 IMG_7312 IMG_7340 IMG_7494 IMG_7490 Sitten sunnuntai. Meillä oli pienryhmä sinä päivänä ja se ois voinut mennä paremmin, mutta tärkeintä oli että meillä oli huippu hauskaa ja kivaa siellä lavalla! Oltiin vähän aikaa kisapaikalla ja lähdettiin sitten kaupunkiin syömään ja vähän ostoksille. Ilta vietettiin hotelli huoneessa kattoen X-Factoria, kuunnellen musiikkia ja jutellen:) IMG_7493 IMG_7492 IMG_7496 IMG_7495 Maanantaina käytiin kaupungissa taas ostamassa vielä jotain ja sitten lentokentälle. Köpiksen lentokentällä oli Victoria's Secret josta oli pakko ostaa semmoinen body mist. SE ON NIIN IHANA! Ja olihan se pakko ottaa kahvit starbucksista ja sitten lähtä kotia kohti. Reissu oli kokonaisuutenaan aivan loistava!
  IMG_7382 IMG_7497 Tässä ois sitten mun ostokset Köpiksestä: Victoria's Secret body mist (n.16€), New Yorker musta villatakki (25€), New Yorker viininpunainen mekko (20€), New Yorker mustat ja viininpunaiset sukkahousut (10€/kpl), H&M farkkupaita (25€), H&M 2pack PINK (4€), TOPSHOP pinnki löysä t-paita (19€) ja lopuksi TOPSHOP kynsilakat One hot minute, Gypsy night ja Sketch (8€). IMG_7500 IMG_7501 IMG_7499 IMG_7498 IMG_7505 IMG_7502 IMG_7504 IMG_7507 IMG_7503

tiistai 15. lokakuuta 2013

World Championships here we come!

Hello my lovely readers! Ellikäs.. Kerroin aiemmi, että oon lähdössä Köpikseen MM-kisoihin. Ja nyt on senkin aika koittanu:) Eilen ku pakkasin tavaroita ei siitä meinannu tulla mitään ku juttelin Tarun kanssa puhelimessa vaikka kuinka kauan. Muutenki ku ollaan viikko siellä niin tuppaa sitä tavaraa tullee paljon mukkaan.Loppu tuloksena on yks iso matkalaukku, keskikokoinen Adidas-urheilukassi ja käsiveska... Ei kai sille voi mitään jos on tämmönen ihminen joka ei osaa pakata:D Nää kisat on tosiaan MM-kisat eli maailman mestaruus kisat ja jos totta puhutaan alkaa mahanpohjassa tuntua jännitys.. Mulla itellä on soolo, duo, pienryhmä ja muodostelma, että siinä on kyllä paljon muistettavaa! Meillä on aivan huippu ryhmä lähdössä kilpailee Köpikseen, kuten meijän oma CST Xnation, jossa oon itekki mukana:) Oon kerran aikaisemminkin ollut MM-kisoissa ne oli vaan show-tanssi painotteiset kisat ja nyt mennään sitten Street-tanssin MM-kisoihin.  Mun mielestä on siistiä nähä millasia juttuja tehään ulkomailla ja päästä näyttää, että kyllä Suomessakin osataan!  Ja tästä Köpiksen reissusta tulee tänne iso postaus sitte ens viikolla. Ja jos haluatte tietää enemmän näistä kisoista tai jostain muusta kysykää ihmeessä!:)

tiistai 1. lokakuuta 2013

September Favourites

Moikka moi! Olin nyt maanantaina sairaana, enkä ollu koulussa joten ajattelin että nyt on sopiva aika tehä pitkä uus postaus. 
Oon jo pitkään miettiny että teen tämmösen "months favourites" jossa kerron mitä oon tässä kuussa tykännyt käyttää ja mitkä on aivan ihania. Ite oon aina tykännyt tälläisistä postauksista, koska niistä aina löytää jotain uutta ja mukavaa:) Joten tässä mun lemppareita syyskuulta! image image image image image image image image image image image image image image image Elikkäs ensimmäisenä olis vartalorasvoja Dovelta ja Hollisterilta. Doven normaali vartalorasva on ihanan kosteuttava ja todella raikkaan tuoksuinen, kun taas Hollisterin vartalorasva on myös kosteuttava mutta siinä on enemmän tuoksua. Sitten ois kasvotuotteita, jotka mulle on elintärkeitä. Kesäkuun alussa ostin Lahen Sokoksesta Freemanin kasvonaamion. Se on todella ihana kasvoille, kun haluaa pientä hemmottelua ja kuivattaa mustapäät pois! Itse olen tykännyt Mint&Lemon tuoksusta, mutta ensi kerralla voisin kioskeilla jotain toista:) näitä varmasti löytyy muualtakin kuin Sokokselta. Päivittäisessä käytössä on ollut Neutrogenan visibly clear pink grapefruit, joka on ollut syyskuun yllätys! Se tuoksuu todella hyvälle, mitta sillä on todella hyvä vaikutus mustapäihin. Minulla kun ei ole NIIN pahaa iho-ongelmaa, on Neutrogena ollut täydellinen. Meikeistä tulee aina löytöjä ja nyt niitä on tullut, nimittäin ensimmäisenä olisi Lorealin ripsiväri Volume Million Lashes Excess. Se tekee ripsistäni tuuheat ja pitkät! Siitä löytyy minulle ne asiat jotka ripsivärissä pitää olla. Meikkivoidetta ei tarvinnut kesällä, mutta en siltikään malttanut pysyä pois meikkikaupoista. Rimmelin Wake Me Up -meikkivoiteen bongasin Englantilaisen youtuberin (Zoella) videoista ja sen jälkeen olen vain rakastanut sitä! Se antaa päivittyneen lookin ja on uskottaman hyvä peittämään virheitä. Oh you Chanel! Chanelin huulipuna on ollut kyllä aivan lemppari. Chanel Rouge Allure Velvet 42 väri on aivan ihana, ja se pysyy huulissa pitkään ilman, että sitä pitää jatkuvasti laittaa huulille uudestaan ja uudestaan. Olette varmaan huomanneet liukuväri hiukset, ja minulla meni todella huonoksi hiukset. Etsin pitkään kaikkea mikä voisi auttaa ja sitten löysin TRESsemmen Oil Elixir for colour treated hair. Ja sen jälkeen mun hiukset on parantunut niin paljon että huhhuh! Plussaa on se, että se tuoksuu TOSI hyvälle! Syyskuussa oon käyttänyt paljon pastellin värisiä kynsilakkoja. TOPSHOPin Bee's Knees (keltainen) ja Parma Violet (violetti) ovat olleet kovassa käytössä koko vuoden ja BarryM Mint Green (mintunvihreä) olen alkanut käyttämään vasta näinä aikoina enemmän. Viimeisenä ois koruja:) olen pitkään odottanut tollasia mini sormuksia, jotka jäävät puoleen väliin ja nyt niitä oli tullut H&M:lle. Nuo oli tosi söpöjä ja eikä maksanutkaan kuin 5€ joten oli pakko ostaa! No tässä oli tän kuun lempparit, jos teillä on jotain omia uusia löytöjä kertokaa ihmeessä:)