Hello my lovely readers! Ellikäs.. Kerroin aiemmi, että oon lähdössä Köpikseen MM-kisoihin. Ja nyt on senkin aika koittanu:) Eilen ku pakkasin tavaroita ei siitä meinannu tulla mitään ku juttelin Tarun kanssa puhelimessa vaikka kuinka kauan. Muutenki ku ollaan viikko siellä niin tuppaa sitä tavaraa tullee paljon mukkaan.Loppu tuloksena on yks iso matkalaukku, keskikokoinen Adidas-urheilukassi ja käsiveska... Ei kai sille voi mitään jos on tämmönen ihminen joka ei osaa pakata:D Nää kisat on tosiaan MM-kisat eli maailman mestaruus kisat ja jos totta puhutaan alkaa mahanpohjassa tuntua jännitys.. Mulla itellä on soolo, duo, pienryhmä ja muodostelma, että siinä on kyllä paljon muistettavaa! Meillä on aivan huippu ryhmä lähdössä kilpailee Köpikseen, kuten meijän oma CST Xnation, jossa oon itekki mukana:) Oon kerran aikaisemminkin ollut MM-kisoissa ne oli vaan show-tanssi painotteiset kisat ja nyt mennään sitten Street-tanssin MM-kisoihin. Mun mielestä on siistiä nähä millasia juttuja tehään ulkomailla ja päästä näyttää, että kyllä Suomessakin osataan! Ja tästä Köpiksen reissusta tulee tänne iso postaus sitte ens viikolla. Ja jos haluatte tietää enemmän näistä kisoista tai jostain muusta kysykää ihmeessä!:)
tiistai 15. lokakuuta 2013
tiistai 1. lokakuuta 2013
September Favourites
Moikka moi! Olin nyt maanantaina sairaana, enkä ollu koulussa joten ajattelin että nyt on sopiva aika tehä pitkä uus postaus.
Oon jo pitkään miettiny että teen tämmösen "months favourites" jossa kerron mitä oon tässä kuussa tykännyt käyttää ja mitkä on aivan ihania. Ite oon aina tykännyt tälläisistä postauksista, koska niistä aina löytää jotain uutta ja mukavaa:) Joten tässä mun lemppareita syyskuulta!
Elikkäs ensimmäisenä olis vartalorasvoja Dovelta ja Hollisterilta. Doven normaali vartalorasva on ihanan kosteuttava ja todella raikkaan tuoksuinen, kun taas Hollisterin vartalorasva on myös kosteuttava mutta siinä on enemmän tuoksua. Sitten ois kasvotuotteita, jotka mulle on elintärkeitä. Kesäkuun alussa ostin Lahen Sokoksesta Freemanin kasvonaamion. Se on todella ihana kasvoille, kun haluaa pientä hemmottelua ja kuivattaa mustapäät pois! Itse olen tykännyt Mint&Lemon tuoksusta, mutta ensi kerralla voisin kioskeilla jotain toista:) näitä varmasti löytyy muualtakin kuin Sokokselta. Päivittäisessä käytössä on ollut Neutrogenan visibly clear pink grapefruit, joka on ollut syyskuun yllätys! Se tuoksuu todella hyvälle, mitta sillä on todella hyvä vaikutus mustapäihin. Minulla kun ei ole NIIN pahaa iho-ongelmaa, on Neutrogena ollut täydellinen. Meikeistä tulee aina löytöjä ja nyt niitä on tullut, nimittäin ensimmäisenä olisi Lorealin ripsiväri Volume Million Lashes Excess. Se tekee ripsistäni tuuheat ja pitkät! Siitä löytyy minulle ne asiat jotka ripsivärissä pitää olla. Meikkivoidetta ei tarvinnut kesällä, mutta en siltikään malttanut pysyä pois meikkikaupoista. Rimmelin Wake Me Up -meikkivoiteen bongasin Englantilaisen youtuberin (Zoella) videoista ja sen jälkeen olen vain rakastanut sitä! Se antaa päivittyneen lookin ja on uskottaman hyvä peittämään virheitä. Oh you Chanel! Chanelin huulipuna on ollut kyllä aivan lemppari. Chanel Rouge Allure Velvet 42 väri on aivan ihana, ja se pysyy huulissa pitkään ilman, että sitä pitää jatkuvasti laittaa huulille uudestaan ja uudestaan. Olette varmaan huomanneet liukuväri hiukset, ja minulla meni todella huonoksi hiukset. Etsin pitkään kaikkea mikä voisi auttaa ja sitten löysin TRESsemmen Oil Elixir for colour treated hair. Ja sen jälkeen mun hiukset on parantunut niin paljon että huhhuh! Plussaa on se, että se tuoksuu TOSI hyvälle! Syyskuussa oon käyttänyt paljon pastellin värisiä kynsilakkoja. TOPSHOPin Bee's Knees (keltainen) ja Parma Violet (violetti) ovat olleet kovassa käytössä koko vuoden ja BarryM Mint Green (mintunvihreä) olen alkanut käyttämään vasta näinä aikoina enemmän. Viimeisenä ois koruja:) olen pitkään odottanut tollasia mini sormuksia, jotka jäävät puoleen väliin ja nyt niitä oli tullut H&M:lle. Nuo oli tosi söpöjä ja eikä maksanutkaan kuin 5€ joten oli pakko ostaa! No tässä oli tän kuun lempparit, jos teillä on jotain omia uusia löytöjä kertokaa ihmeessä:)
Oon jo pitkään miettiny että teen tämmösen "months favourites" jossa kerron mitä oon tässä kuussa tykännyt käyttää ja mitkä on aivan ihania. Ite oon aina tykännyt tälläisistä postauksista, koska niistä aina löytää jotain uutta ja mukavaa:) Joten tässä mun lemppareita syyskuulta!
Elikkäs ensimmäisenä olis vartalorasvoja Dovelta ja Hollisterilta. Doven normaali vartalorasva on ihanan kosteuttava ja todella raikkaan tuoksuinen, kun taas Hollisterin vartalorasva on myös kosteuttava mutta siinä on enemmän tuoksua. Sitten ois kasvotuotteita, jotka mulle on elintärkeitä. Kesäkuun alussa ostin Lahen Sokoksesta Freemanin kasvonaamion. Se on todella ihana kasvoille, kun haluaa pientä hemmottelua ja kuivattaa mustapäät pois! Itse olen tykännyt Mint&Lemon tuoksusta, mutta ensi kerralla voisin kioskeilla jotain toista:) näitä varmasti löytyy muualtakin kuin Sokokselta. Päivittäisessä käytössä on ollut Neutrogenan visibly clear pink grapefruit, joka on ollut syyskuun yllätys! Se tuoksuu todella hyvälle, mitta sillä on todella hyvä vaikutus mustapäihin. Minulla kun ei ole NIIN pahaa iho-ongelmaa, on Neutrogena ollut täydellinen. Meikeistä tulee aina löytöjä ja nyt niitä on tullut, nimittäin ensimmäisenä olisi Lorealin ripsiväri Volume Million Lashes Excess. Se tekee ripsistäni tuuheat ja pitkät! Siitä löytyy minulle ne asiat jotka ripsivärissä pitää olla. Meikkivoidetta ei tarvinnut kesällä, mutta en siltikään malttanut pysyä pois meikkikaupoista. Rimmelin Wake Me Up -meikkivoiteen bongasin Englantilaisen youtuberin (Zoella) videoista ja sen jälkeen olen vain rakastanut sitä! Se antaa päivittyneen lookin ja on uskottaman hyvä peittämään virheitä. Oh you Chanel! Chanelin huulipuna on ollut kyllä aivan lemppari. Chanel Rouge Allure Velvet 42 väri on aivan ihana, ja se pysyy huulissa pitkään ilman, että sitä pitää jatkuvasti laittaa huulille uudestaan ja uudestaan. Olette varmaan huomanneet liukuväri hiukset, ja minulla meni todella huonoksi hiukset. Etsin pitkään kaikkea mikä voisi auttaa ja sitten löysin TRESsemmen Oil Elixir for colour treated hair. Ja sen jälkeen mun hiukset on parantunut niin paljon että huhhuh! Plussaa on se, että se tuoksuu TOSI hyvälle! Syyskuussa oon käyttänyt paljon pastellin värisiä kynsilakkoja. TOPSHOPin Bee's Knees (keltainen) ja Parma Violet (violetti) ovat olleet kovassa käytössä koko vuoden ja BarryM Mint Green (mintunvihreä) olen alkanut käyttämään vasta näinä aikoina enemmän. Viimeisenä ois koruja:) olen pitkään odottanut tollasia mini sormuksia, jotka jäävät puoleen väliin ja nyt niitä oli tullut H&M:lle. Nuo oli tosi söpöjä ja eikä maksanutkaan kuin 5€ joten oli pakko ostaa! No tässä oli tän kuun lempparit, jos teillä on jotain omia uusia löytöjä kertokaa ihmeessä:)
sunnuntai 29. syyskuuta 2013
Hello! En oo taaskaan pitkään aikaan kirjotellu mitään ja vähän hävettää, mutta mulla on hyvä syy! Me nimittäin vihdoinki muutettiin uuteen kämppään ja tää on aivan ihana:) En ois ikinä uskonu, että tästä tulee näin hieno vaikka ite sanonki mutta sanonpahan vaan, että tänne voi kaverin tuua käymää with no shame!! Mutta piteimmittä puheitta tämä tyttö menee tekemään läksyjä ja muuta mukavaa..
tiistai 17. syyskuuta 2013
Sit back and relax


Tämä päivä ei ollu kovin kummonen. Koulun jälkeen käytiin Robert's Coffeessa Siirin kanssa syömässä frozen yogurttia, joka muuten on tosi hyvää! Muutenkin Robert's Coffee on yks mun lemppari kahviloista Oulusta. Vaikka siellä on kalllista, mutta se on joka kerta sen arvosta maksaa pikkasen enemmän. Muutenki siellä ei oo niin paljon porukkaa, niin siellä saa rauhassa jutella ja hengailla. Sen jälkeen menin treeneihin kattomaan, koska mun selkä on ollu nyt tosi huonona niin päätin pitää väli päivän ja levätä:) Kotia ku sitten pääsin, katoin Enkelit ja Demonit- elokuvan, joka oli tosi hyvä vaikka kattoinkin sitä jo kolmatta kertaa.. Luin Tuntematon Sotilas- kirjaa, koska meijä äidinkielen opettaja sano että meijä pitää lukea se jostakin syystä (vielä paljon jäljellä..), lakkasin kynsiä ja sitten olin koneella. Ja tämän päivän paita on TOPSHOP:sta ja farkut Ginatricot:sta:) Että aika simple päivä mulla ollu!
sunnuntai 15. syyskuuta 2013
Just basic stuff
En ookkaan pitkään aikaa kirjottanu.. Sori! Meillä on vaa muutto niiku tulossa uuteen kämppään ja piti saaha sinne netti. No DNA:an oli sitten vissiinki meiltä ''poistanu'' netin... Mutta nyt taas toimii, JAUHH!!
Juu, tosiaan ollaan lähemmäs keskustaan muttamassa ens viikonloppuna ja en malta oottaa, että pääsen asettelemaan kaikkia tavaroita sinne ja varsinki että, pääsen laittaa mun vaatteet vaatehuoneeseen. Nyt vielä pitäs muuttolaatikoihin alkaa kamppeita pakkaamaan. Onneksi nyt viikonloppuna oon aika paljon jo saanu pakattua.
Tänään sitten oltiin käymässä siellä talolla, ja siellä alkaa kaikki olla valmiina. Oli jotenki niin ihana jutella äitin kaa siitä miten sisustaa huoneen ja mitä tullee minnekki. Nuo oranssit portaat on mun mielestä niin ihanat, ne on semmonen väripisara kaiken sen basic värin keskellä. On niin helppoa kulkee minne vaan, koska asutaan sitten niin lähellä kaupunkia! No sitä ennen pitäs kuitenki muuttaa:D
Käytiin myös syömässä ja kahvilla meijä mummun ja papan luona, koska meijä äitillä on tänään synttärit.



(Flanelli-paita , Ginatricot)
(Beessi Villatakki, Ginatricot)
(Mustat ''Lisa'' farkut, Ginatricot)
(Beessit balleriinat, Primark)
(Valkoinen sormus, Glitter)
Juu, tosiaan ollaan lähemmäs keskustaan muttamassa ens viikonloppuna ja en malta oottaa, että pääsen asettelemaan kaikkia tavaroita sinne ja varsinki että, pääsen laittaa mun vaatteet vaatehuoneeseen. Nyt vielä pitäs muuttolaatikoihin alkaa kamppeita pakkaamaan. Onneksi nyt viikonloppuna oon aika paljon jo saanu pakattua.
Tänään sitten oltiin käymässä siellä talolla, ja siellä alkaa kaikki olla valmiina. Oli jotenki niin ihana jutella äitin kaa siitä miten sisustaa huoneen ja mitä tullee minnekki. Nuo oranssit portaat on mun mielestä niin ihanat, ne on semmonen väripisara kaiken sen basic värin keskellä. On niin helppoa kulkee minne vaan, koska asutaan sitten niin lähellä kaupunkia! No sitä ennen pitäs kuitenki muuttaa:D
Käytiin myös syömässä ja kahvilla meijä mummun ja papan luona, koska meijä äitillä on tänään synttärit.



(Flanelli-paita , Ginatricot)
(Beessi Villatakki, Ginatricot)
(Mustat ''Lisa'' farkut, Ginatricot)
(Beessit balleriinat, Primark)
(Valkoinen sormus, Glitter)
keskiviikko 4. syyskuuta 2013
Kuka Tahtoo Tanssia?





Laitoin tänne, että en laita postauksia viikonloppuna koska oon menossa TAAS Ruotsiin. Lähettiin perjantaina ajelemaan Helsinkiä kohti alle 5h yö unilla.. Melkein koko matkan ajan musiikki pauhas vaikka kuinka lujalla. Ennen ku mentii laivaa, käytiin kahvilla ihan siinä sataman lähellä olevassa kahvilassa.Oltiin tosiaan mukana Jupen kanssa tämmösessä koko perheen tanssikisassa nimeltä: kuka tahtoo tanssia? Se käytiin siellä laivalla silloin perjantai iltana. Minusta me vedettiin tosi hyvin ja saatiin esityksen jälkeen monilta ihmisiltä paljon ihania kommentteja:) No ei voitettu, mutta me ja kaikki muut (jotka ei voittanu) saatiin tosi kauniita kukkia, risteily-lahjakortti ja Harri-hylje.
Sillon perjantai iltana taas mentii kattoo Scandinavian Dancereita ja ne veti tosi ihanan ja hyvän shown. Kyllä oli kiva kattoa!! On ihana nähä amatti tanssioita esiintymässä, kun huomaa että ne oikeesti nauttii siitä.
Launantaina nukuttiin pitkään. Sitte kun siitä herättiin, lähettiin siihen sataman lähelle pizzalle ja kävelylle. Oli kiva nähä erinlaista maisemaa Ruotsista tällä kertaa!
Kun sitä sitte päästii laivalle ja laiva lähti liikkeelle, pitihän sitä vähä mennä kattoo mitä kaupoissa on. Mää löysin -40% alennuksesta Juicy Couturen hajuveden ja mavalan kynsilakoista punasen lakan (cuzco 306).
Siinä sitte ilta vietettii kiertelemässä laivaa ja kattomassa Scandinavian Dancereitten showta. Kerta kaikkiaan Ihana viikonloppu on mulla takana!:)
perjantai 30. elokuuta 2013
Here we go again!
Mää en varmaankaan ehdi viikonloppuna postailla mitään, koska oon taas menossa Ruotsiin. Me nimittäin, viimeksi kun oltii laivalla osallistuttiin tämmöseen -kuka tahtoo tanssia? tanssikisaan jonka pääpalkinto on voittaa pidennetty viikonloppu Lontoossa. Mää toivon että voitettais, koska mää haluaisin niin päästä taas Englantiin:) onhan se sillee ihan kiva päästä taas Tukholmaan, mutta se mua harmittaa, että mulla jää nyt sitte This is us- elokuvan ensi-ilta.. Mutta toivottavasti meillä menee sit nyt hyvin! WISH ME LUCK!!
Tilaa:
Blogitekstit (Atom)