sunnuntai 29. syyskuuta 2013
Hello! En oo taaskaan pitkään aikaan kirjotellu mitään ja vähän hävettää, mutta mulla on hyvä syy! Me nimittäin vihdoinki muutettiin uuteen kämppään ja tää on aivan ihana:) En ois ikinä uskonu, että tästä tulee näin hieno vaikka ite sanonki mutta sanonpahan vaan, että tänne voi kaverin tuua käymää with no shame!! Mutta piteimmittä puheitta tämä tyttö menee tekemään läksyjä ja muuta mukavaa..
tiistai 17. syyskuuta 2013
Sit back and relax


Tämä päivä ei ollu kovin kummonen. Koulun jälkeen käytiin Robert's Coffeessa Siirin kanssa syömässä frozen yogurttia, joka muuten on tosi hyvää! Muutenkin Robert's Coffee on yks mun lemppari kahviloista Oulusta. Vaikka siellä on kalllista, mutta se on joka kerta sen arvosta maksaa pikkasen enemmän. Muutenki siellä ei oo niin paljon porukkaa, niin siellä saa rauhassa jutella ja hengailla. Sen jälkeen menin treeneihin kattomaan, koska mun selkä on ollu nyt tosi huonona niin päätin pitää väli päivän ja levätä:) Kotia ku sitten pääsin, katoin Enkelit ja Demonit- elokuvan, joka oli tosi hyvä vaikka kattoinkin sitä jo kolmatta kertaa.. Luin Tuntematon Sotilas- kirjaa, koska meijä äidinkielen opettaja sano että meijä pitää lukea se jostakin syystä (vielä paljon jäljellä..), lakkasin kynsiä ja sitten olin koneella. Ja tämän päivän paita on TOPSHOP:sta ja farkut Ginatricot:sta:) Että aika simple päivä mulla ollu!
sunnuntai 15. syyskuuta 2013
Just basic stuff
En ookkaan pitkään aikaa kirjottanu.. Sori! Meillä on vaa muutto niiku tulossa uuteen kämppään ja piti saaha sinne netti. No DNA:an oli sitten vissiinki meiltä ''poistanu'' netin... Mutta nyt taas toimii, JAUHH!!
Juu, tosiaan ollaan lähemmäs keskustaan muttamassa ens viikonloppuna ja en malta oottaa, että pääsen asettelemaan kaikkia tavaroita sinne ja varsinki että, pääsen laittaa mun vaatteet vaatehuoneeseen. Nyt vielä pitäs muuttolaatikoihin alkaa kamppeita pakkaamaan. Onneksi nyt viikonloppuna oon aika paljon jo saanu pakattua.
Tänään sitten oltiin käymässä siellä talolla, ja siellä alkaa kaikki olla valmiina. Oli jotenki niin ihana jutella äitin kaa siitä miten sisustaa huoneen ja mitä tullee minnekki. Nuo oranssit portaat on mun mielestä niin ihanat, ne on semmonen väripisara kaiken sen basic värin keskellä. On niin helppoa kulkee minne vaan, koska asutaan sitten niin lähellä kaupunkia! No sitä ennen pitäs kuitenki muuttaa:D
Käytiin myös syömässä ja kahvilla meijä mummun ja papan luona, koska meijä äitillä on tänään synttärit.



(Flanelli-paita , Ginatricot)
(Beessi Villatakki, Ginatricot)
(Mustat ''Lisa'' farkut, Ginatricot)
(Beessit balleriinat, Primark)
(Valkoinen sormus, Glitter)
Juu, tosiaan ollaan lähemmäs keskustaan muttamassa ens viikonloppuna ja en malta oottaa, että pääsen asettelemaan kaikkia tavaroita sinne ja varsinki että, pääsen laittaa mun vaatteet vaatehuoneeseen. Nyt vielä pitäs muuttolaatikoihin alkaa kamppeita pakkaamaan. Onneksi nyt viikonloppuna oon aika paljon jo saanu pakattua.
Tänään sitten oltiin käymässä siellä talolla, ja siellä alkaa kaikki olla valmiina. Oli jotenki niin ihana jutella äitin kaa siitä miten sisustaa huoneen ja mitä tullee minnekki. Nuo oranssit portaat on mun mielestä niin ihanat, ne on semmonen väripisara kaiken sen basic värin keskellä. On niin helppoa kulkee minne vaan, koska asutaan sitten niin lähellä kaupunkia! No sitä ennen pitäs kuitenki muuttaa:D
Käytiin myös syömässä ja kahvilla meijä mummun ja papan luona, koska meijä äitillä on tänään synttärit.



(Flanelli-paita , Ginatricot)
(Beessi Villatakki, Ginatricot)
(Mustat ''Lisa'' farkut, Ginatricot)
(Beessit balleriinat, Primark)
(Valkoinen sormus, Glitter)
keskiviikko 4. syyskuuta 2013
Kuka Tahtoo Tanssia?





Laitoin tänne, että en laita postauksia viikonloppuna koska oon menossa TAAS Ruotsiin. Lähettiin perjantaina ajelemaan Helsinkiä kohti alle 5h yö unilla.. Melkein koko matkan ajan musiikki pauhas vaikka kuinka lujalla. Ennen ku mentii laivaa, käytiin kahvilla ihan siinä sataman lähellä olevassa kahvilassa.Oltiin tosiaan mukana Jupen kanssa tämmösessä koko perheen tanssikisassa nimeltä: kuka tahtoo tanssia? Se käytiin siellä laivalla silloin perjantai iltana. Minusta me vedettiin tosi hyvin ja saatiin esityksen jälkeen monilta ihmisiltä paljon ihania kommentteja:) No ei voitettu, mutta me ja kaikki muut (jotka ei voittanu) saatiin tosi kauniita kukkia, risteily-lahjakortti ja Harri-hylje.
Sillon perjantai iltana taas mentii kattoo Scandinavian Dancereita ja ne veti tosi ihanan ja hyvän shown. Kyllä oli kiva kattoa!! On ihana nähä amatti tanssioita esiintymässä, kun huomaa että ne oikeesti nauttii siitä.
Launantaina nukuttiin pitkään. Sitte kun siitä herättiin, lähettiin siihen sataman lähelle pizzalle ja kävelylle. Oli kiva nähä erinlaista maisemaa Ruotsista tällä kertaa!
Kun sitä sitte päästii laivalle ja laiva lähti liikkeelle, pitihän sitä vähä mennä kattoo mitä kaupoissa on. Mää löysin -40% alennuksesta Juicy Couturen hajuveden ja mavalan kynsilakoista punasen lakan (cuzco 306).
Siinä sitte ilta vietettii kiertelemässä laivaa ja kattomassa Scandinavian Dancereitten showta. Kerta kaikkiaan Ihana viikonloppu on mulla takana!:)
perjantai 30. elokuuta 2013
Here we go again!
Mää en varmaankaan ehdi viikonloppuna postailla mitään, koska oon taas menossa Ruotsiin. Me nimittäin, viimeksi kun oltii laivalla osallistuttiin tämmöseen -kuka tahtoo tanssia? tanssikisaan jonka pääpalkinto on voittaa pidennetty viikonloppu Lontoossa. Mää toivon että voitettais, koska mää haluaisin niin päästä taas Englantiin:) onhan se sillee ihan kiva päästä taas Tukholmaan, mutta se mua harmittaa, että mulla jää nyt sitte This is us- elokuvan ensi-ilta.. Mutta toivottavasti meillä menee sit nyt hyvin! WISH ME LUCK!!
tiistai 27. elokuuta 2013
Autumn fashion






Syksy on nurkan takana ja on aika vähä miettiä tän syksyn vaatetusta! Syksy on taianomaista aikaa, koska kaikki ihanat värit ympäröivät maan ja vaatetus ei tarvi olla vielä niin paksu. Itse tykkään syksystä siinä mielessä koska ei ole niin kylmä että ei voisi käyttää pikku tennareita, voit käyttää kevyttä takkia ja voit laittaa villapaidan päälle ja kiepasta huivin kaulaan, kun lähdet liikenteeseen.
Syksyllä minulla on yleensä päällä tiettyyn värimaailmaan kuuluvia vaatteita: tumman punainen, tumman sininen, tumman vihreä, sinapin keltainen , ruskea, valkoinen, musta... Kuten huomaa niin väri maailma on värikäs, mutta tummalla tavalla!
Tässä tosiaan, kun oltiin Ruotsissa halusin tietää mitkä on IN tänä syksynä ja sen perusteella katsella juttuja. Huomasin, että flanelli paidat ja turkikset ovat tämän syksyn juttuja. Turkis juttuja en ole vielä löytänyt.. :DD mutta ostin bik bokista flanelli paidan joka mielestäni sopii täydellisesti syksyn värimaailmaan. Oon jo ostanut tälle syksylle syys takin Second Femmeltä, villapaitoja, kaulahuiveja mutta vielä pitäs kengät käydä ostaa. Tiedän kyllä mitkä kengät haluan ja mistä, mutta pitäs enää saaha se äiti maksumieheksi;) Mutta muistakaa valmistautua ajoissa, jotta voit yllättää kaverisi tämän syksyn ihanilla uusilla jutuilla!
(Ei ole minun kuvia)
maanantai 26. elokuuta 2013
Back to reality
Koulut jo on ehtiny olla pari viikkoa ja oli se kyllä aikamoinen paluu arkeen lomalta... No nyt kun koulut on alkanu, niin alkaa mulla myös tanssireenit! JEESSS!! Oon niin onnellinen, koska tänään sen huomas ku alko reenit kunnolla, että kuinka ikävä oikeesti on ollu tanssimista:) Yllätyksenä TAAS tälle vuodelle on, että mulla on taas reenejä melkein joka päivä. Mutta eipä se haittaa, koska tanssimisesta kuitenki nauttii joka ikinen hetki, kun sitä tekee! Nyt varmasti ainaki alku syksy tulee olemaan rankka, koska ollaan lähössä CST Xnationin (tanssiryhmä) kanssa Street-lajilla kilpailee Köpiksen MM-kisoihin lokakuussa. Mää ootan innoissani niitä kisoja, koska ne on ensimmäiset MM-kisat tän ryhmän kanssa. Oon ollu yhdissä MM-kisoissa show puolella Saksassa. No ihan hyvin me pärjättii verratuna siihen, että muut kilpailijat oli pikkushortseissa ja pikku ylä-osissa ja meillä oli semmoset ison hupparin näköiset takit.. Mutta kyllä mää lähen sinne Köpiksee sillä mielellä, että kokemusta enemmän hakemaan kuin sitä ykkös paikkaa!!
Nyt lähti tosiaan peruskoulun viimeinen vuosi. Ysillä on uutena aineena tullu yhteiskuntaoppi ja minä itse tykkään siitä tosi paljon! Tykkään siitä tunnista paljon, koska siellä keskustellaan paljon ja no jos totta puhutaan niin tykkään puhua paljon.. :D Mulla on tänä vuonna päätavoitteena nostaa numeroita jotta mun keskiarvo nousis. Oli se nytki ihan hyvä, mutta mää tiedän että pystyn parempaan ja haluan puskea itteäni enemmän eteenpäin. Mun pitää vaan yrittää keskittyä hyvin tunneilla, tehä kunnolla läksyt ja no... lukea tarpeeksi kokeisiin :) Mutta eiköhän tästä vuodesta päästä läpi hyvällä asenteella!
Nyt lähti tosiaan peruskoulun viimeinen vuosi. Ysillä on uutena aineena tullu yhteiskuntaoppi ja minä itse tykkään siitä tosi paljon! Tykkään siitä tunnista paljon, koska siellä keskustellaan paljon ja no jos totta puhutaan niin tykkään puhua paljon.. :D Mulla on tänä vuonna päätavoitteena nostaa numeroita jotta mun keskiarvo nousis. Oli se nytki ihan hyvä, mutta mää tiedän että pystyn parempaan ja haluan puskea itteäni enemmän eteenpäin. Mun pitää vaan yrittää keskittyä hyvin tunneilla, tehä kunnolla läksyt ja no... lukea tarpeeksi kokeisiin :) Mutta eiköhän tästä vuodesta päästä läpi hyvällä asenteella!
Tilaa:
Blogitekstit (Atom)