perjantai 2. elokuuta 2013

Haapavesi

IMG_5368 IMG_5352 IMG_5365 IMG_5355 IMG_5382 IMG_5395 IMG_5406 IMG_5417 IMG_5420 IMG_5421 IMG_5434 IMG_5433 Oltiin äitin ja mun siskon (hänelläkin on blogi: jennijuulias) kanssa eilen (perjantaina) päiväreisulla meidän mummulla Haapaveellä. Lähettii siinä kymmenen jälkeen aamulla ja oltiin perillä siinä kahentoista aikoihi. Serkkukin oli siellä vanhempiensa kanssa. Me kyllä ehittiin tehä vaikka mitä sinä päivänä! Ehittiin syödä, uida, hyppiä trampalla, jutella, saunoa ja syödä lisää :D On tosi mukava aina mennä Haapaveelle, koska meidän mummu tosiaan asuu siellä ja ainahan on mahtavaa päästä isovanhempien luokse ja muutenkin, kun itse asun Oulussa ja reenaan melkein koko vuoden taukoamatta niin ei sitä pahemmin ehdi käydä siellä, kun vain kesällä tai jouluna:) Lähettiin sitten illalla äitin kanssa ajelemaan kohti kotia salmiakin ja ihanan auringonlaskun kera...

torstai 1. elokuuta 2013

Rippileiri 17.-23.7.2013

IMG_4883 IMG_4949 IMG_4992 IMG_4996 IMG_4987 IMG_4977 IMG_5011 Käytiinpä vaatteet päällä uimassa:D IMG_5055 Olin viime kuussa rippileirillä Juumassa ja en kyllä mitenkään kauheena oottanut sitä leiriä. Lähdimme keskiviikkona aamulla aikaisin ajamaan kohti Kuusamoa. Kun sitten saavuimme perille oli siellä muu porukka hiljaisen näköisenä odottamassa, että pääsevät kotiin. Niin kuin minun yhdelle kaverille sanottiin, kun astuimme bussista ulos ''Onnea..''. Siinä vaiheessa olisin jo halunnut mennä takaisin bussiin ja lähtä takaisin kotiin:D No, siinä kun sitä ihmisiin alkoi tutustamaan ja juttu alkoi luistamaan, alkoi enemmän nauttia olostaan siellä, vaikka oli oppitunteja, ulkoläksyjä ja loppukoe mielessä. Loppujen lopuksi, se viikko on ollut elämäni parhaimpia viikkoja! Olen saanut tutustua mitä ihanimpiin ja mahtavimpiin ihmisiin ja saanut uskomattoman ihania muistoja koko viikolta:) Voin myöntää, että viimeisenä iltana, kun istuimme iltahartaudessa ja meille oli jaettu kynttilät ja saimme kiittää leirilä olevia ihmisiä.. tuli minulle tippa linssiin! Olin sanonut vielä ennen leirille lähtöä, että en tule itkemään, mutta koska se viikko oli täynnä ihania muistoja joita en tule ikinä unohtamaan, en voinutkaan muuta! Haluan vain kiittää kaikkia meidän leiriläisiä, isosia, yökköjä ja pappeja siitä, että leiri oli niin mahtava!!

keskiviikko 31. heinäkuuta 2013

Heipä hei!!


Olen tosiaan pitkään miettinyt blogin tekemistä, mutta on ollut vaikka mitä ja en ole oikein ehtinyt aloittaa:D Mutta tänään oli tämmönen sateinen päivä, ei mitään tekemistä ja en oikein jaksanutkaan lähtä mihinkään.. Joten päätinpä sen verran ottaa itseäni niskoista kiinni ja aloittaa tän blogin suunnittelun! Ja tämmönen tästä nyt sitten tuli. Päätinpähä myös lisätä tähän ekaan postaukseen pari kuvaa. Ensimmäinen kuva on mun rippijuhlista ( 28.7.2013) ja toinen kuva on otettu just ennen, kun lähin festaroimaan Qstockkiin 2013 :) Luulenpa että seuraavassa postauksessa tsekataan vähä rippileiri matskua!