


Keskiviikkona oli ensimmäinen kisapäivä. Saatiin aamulla onneksi nukkua aika pitkään niin ei väsyttäny loppu päivästäkään paljoa! Sinä päivänä lapsilla oli soolot ja junnuilla duuot. Duuoja oli noin 84 että oli aika paljon. Illan päätteeksi käytiin syömässä tosi hyvässä ravintolassa ja askarteltiin kisa takkeihin "X" :)
Torstaina mulla oli soolo ja muokka. Muokka meillä meni tosi toosi hyvin, mutta siinä kävi sille että sääntöjen mukaan meidän intro oli liian pitkä ja jos oltas päästy next roundille meidät ois diskattu, jos ei oltas lyhennetty introa. Soolo on ollut tämän hetkisistä esityksistä kivoin tehä, koska sain ite näyttää mitä ossaan. Ja meidän valmentaja sano, että vedin soolon tosi hyvin. En päässyt jatkoon (meitä oli 100), mutta ei se kyllä haitannutkaan koska ensimmäisellä kerralla, kun olin tanssimassa nautin siitä niin paljon ja se oli niin ihanaa. Loput illasta katottiin battleja, jossa oli aivan huipppuja tanssioita! Illalla haettiin teetä "seven eleven:stä" ja sitten loppu ilta sujui surffailen netissä. Perjantain amulla ei ollu mitään, jotne katoin vaan kisoja:)
Lauantaina lähin äitien kanssa shoppailemaan. Ensimmäisenä käveltiin yhteen pieneen kivan näköiseen paikkaan brunchille ja sitten mentiin ostoksille. Ostin vaikka mitä ihania vaatteita ja kynsilakkoja! Jopa löydettiin äitin kanssa abercrombie ja pitihän se käydä ottaa kuva abercombien mallin kanssa;) Sitten siinä viiden maissa mentiin maitten esittelyyn. Elikkä siellä esiteltiin kaikki maat jotka oli kilpailemassa, tuomaristo ja ihmiset jotka olivat tehneet sen mahdolliseksi. Se oli tosi siistiä, mulla ainakin oli huippu hauskaa:)
Sitten sunnuntai. Meillä oli pienryhmä sinä päivänä ja se ois voinut mennä paremmin, mutta tärkeintä oli että meillä oli huippu hauskaa ja kivaa siellä lavalla! Oltiin vähän aikaa kisapaikalla ja lähdettiin sitten kaupunkiin syömään ja vähän ostoksille. Ilta vietettiin hotelli huoneessa kattoen X-Factoria, kuunnellen musiikkia ja jutellen:)
Maanantaina käytiin kaupungissa taas ostamassa vielä jotain ja sitten lentokentälle. Köpiksen lentokentällä oli Victoria's Secret josta oli pakko ostaa semmoinen body mist. SE ON NIIN IHANA! Ja olihan se pakko ottaa kahvit starbucksista ja sitten lähtä kotia kohti. Reissu oli kokonaisuutenaan aivan loistava!
Tässä ois sitten mun ostokset Köpiksestä: Victoria's Secret body mist (n.16€), New Yorker musta villatakki (25€), New Yorker viininpunainen mekko (20€), New Yorker mustat ja viininpunaiset sukkahousut (10€/kpl), H&M farkkupaita (25€), H&M 2pack PINK (4€), TOPSHOP pinnki löysä t-paita (19€) ja lopuksi TOPSHOP kynsilakat One hot minute, Gypsy night ja Sketch (8€).
Hello my lovely readers! Ellikäs.. Kerroin aiemmi, että oon lähdössä Köpikseen MM-kisoihin. Ja nyt on senkin aika koittanu:) Eilen ku pakkasin tavaroita ei siitä meinannu tulla mitään ku juttelin Tarun kanssa puhelimessa vaikka kuinka kauan. Muutenki ku ollaan viikko siellä niin tuppaa sitä tavaraa tullee paljon mukkaan.Loppu tuloksena on yks iso matkalaukku, keskikokoinen Adidas-urheilukassi ja käsiveska... Ei kai sille voi mitään jos on tämmönen ihminen joka ei osaa pakata:D Nää kisat on tosiaan MM-kisat eli maailman mestaruus kisat ja jos totta puhutaan alkaa mahanpohjassa tuntua jännitys.. Mulla itellä on soolo, duo, pienryhmä ja muodostelma, että siinä on kyllä paljon muistettavaa! Meillä on aivan huippu ryhmä lähdössä kilpailee Köpikseen, kuten meijän oma CST Xnation, jossa oon itekki mukana:) Oon kerran aikaisemminkin ollut MM-kisoissa ne oli vaan show-tanssi painotteiset kisat ja nyt mennään sitten Street-tanssin MM-kisoihin. Mun mielestä on siistiä nähä millasia juttuja tehään ulkomailla ja päästä näyttää, että kyllä Suomessakin osataan! Ja tästä Köpiksen reissusta tulee tänne iso postaus sitte ens viikolla. Ja jos haluatte tietää enemmän näistä kisoista tai jostain muusta kysykää ihmeessä!:)
Elikkäs ensimmäisenä olis vartalorasvoja Dovelta ja Hollisterilta. Doven normaali vartalorasva on ihanan kosteuttava ja todella raikkaan tuoksuinen, kun taas Hollisterin vartalorasva on myös kosteuttava mutta siinä on enemmän tuoksua. Sitten ois kasvotuotteita, jotka mulle on elintärkeitä. Kesäkuun alussa ostin Lahen Sokoksesta Freemanin kasvonaamion. Se on todella ihana kasvoille, kun haluaa pientä hemmottelua ja kuivattaa mustapäät pois! Itse olen tykännyt Mint&Lemon tuoksusta, mutta ensi kerralla voisin kioskeilla jotain toista:) näitä varmasti löytyy muualtakin kuin Sokokselta. Päivittäisessä käytössä on ollut Neutrogenan visibly clear pink grapefruit, joka on ollut syyskuun yllätys! Se tuoksuu todella hyvälle, mitta sillä on todella hyvä vaikutus mustapäihin. Minulla kun ei ole NIIN pahaa iho-ongelmaa, on Neutrogena ollut täydellinen. Meikeistä tulee aina löytöjä ja nyt niitä on tullut, nimittäin ensimmäisenä olisi Lorealin ripsiväri Volume Million Lashes Excess. Se tekee ripsistäni tuuheat ja pitkät! Siitä löytyy minulle ne asiat jotka ripsivärissä pitää olla. Meikkivoidetta ei tarvinnut kesällä, mutta en siltikään malttanut pysyä pois meikkikaupoista. Rimmelin Wake Me Up -meikkivoiteen bongasin Englantilaisen youtuberin (Zoella) videoista ja sen jälkeen olen vain rakastanut sitä! Se antaa päivittyneen lookin ja on uskottaman hyvä peittämään virheitä. Oh you Chanel! Chanelin huulipuna on ollut kyllä aivan lemppari. Chanel Rouge Allure Velvet 42 väri on aivan ihana, ja se pysyy huulissa pitkään ilman, että sitä pitää jatkuvasti laittaa huulille uudestaan ja uudestaan. Olette varmaan huomanneet liukuväri hiukset, ja minulla meni todella huonoksi hiukset. Etsin pitkään kaikkea mikä voisi auttaa ja sitten löysin TRESsemmen Oil Elixir for colour treated hair. Ja sen jälkeen mun hiukset on parantunut niin paljon että huhhuh! Plussaa on se, että se tuoksuu TOSI hyvälle! Syyskuussa oon käyttänyt paljon pastellin värisiä kynsilakkoja. TOPSHOPin Bee's Knees (keltainen) ja Parma Violet (violetti) ovat olleet kovassa käytössä koko vuoden ja BarryM Mint Green (mintunvihreä) olen alkanut käyttämään vasta näinä aikoina enemmän. Viimeisenä ois koruja:) olen pitkään odottanut tollasia mini sormuksia, jotka jäävät puoleen väliin ja nyt niitä oli tullut H&M:lle. Nuo oli tosi söpöjä ja eikä maksanutkaan kuin 5€ joten oli pakko ostaa! No tässä oli tän kuun lempparit, jos teillä on jotain omia uusia löytöjä kertokaa ihmeessä:)